DOSTAWA I ZWROTY
DOSTAWA
Ceny produktów i dostawy
Dla zamówień o wartości powyżej 200 zł dostawa do Paczkomatu jest darmowa. W przypadku zamówienia ramki w formacie B2 (50x70cm) – ze względu na swoje rozmiary, produkt ten nie może być wysłany z dostawą do paczkomatu! Bardzo prosimy o wybór dostawy kurierem.
KOSZTY WYSYŁKI NA TERENIE POLSKI (ZA GRANICĘ NIE WYSYŁAMY!) 📦
Paczkomaty Inpost – 18 zł
Kurier Inpost lub DPD – 20 zł
Odbiór osobisty – 0 PLN
Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym ustaleniu terminu ze Sprzedającym w mieście Rzeszów.
Wszystkie kwoty są kwotami brutto. Cennik nie jest wiążący podczas promocji “Wysyłka Gratis”.
Ceny w Sklepie Internetowym www.littlechums.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
Czas wysyłki zamówień na terenie Polski to:
- plakaty, metryczki personalizowane – w formacie A4 i A3, kartki, ubranka, zestawy prezentowe – do 3 dni roboczych
- metryczki w formacie B2 (50x70cm) – do 5 dni roboczych
- zamówienia indywidualne tj. portrety i metryczki ze zdjęć – są ustalane indywidualnie i są zależne od wolnych terminów.
ZWROT TOWARU
PRODUKTY PERSONALIZOWANE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ANI REKLAMACJI
Masz prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo to nie dotyczy osób, które nabyły towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową: shop@littlechums.pl
Uproszczony zwrot towaru:
- Odeślij towar w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, do paczki dołącz dokument zakupu.
- Zwracany towar nie może mieć oderwanych metek oraz zabezpieczeń (zabezpieczenia przy odzieży w żadnym wypadku nie przeszkadzają w zapoznaniu się z towarem w ramach zwykłego korzystania)
- Zwracany towar nie może nosić śladów używania ubrudzeń lub uszkodzeń
- Zwracany towar należy zapakować i zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu w opakowanie odpowiadające jego gabarytom
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
Adres do zwrotu:
LITLLE CHUMS
Paulina Szela
ul.Geodetów 1, lokal 215
35-328 Rzeszów
tel. +48 605 866 145
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Zwrot należności realizowany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
WYMIANA TOWARU
Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru z jednego prostego powodu – nie możemy zagwarantować dostępności danego ubranka gdy zechcesz je wymienić. Zamiast wymienić po prostu odeślij nam zakupiony produkt – zwrócimy Ci za niego pieniądze – oraz oddzielnie zamów nowe ubranie w sklepie.
Jeżeli zakupiłeś zestaw ubranek i chcesz zwrócić tylko jedną część z niego – musisz zwrócić całość. Zestaw jest zestawem!
REKLAMACJE
Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
Jak tego dokonać?
- Odeślij reklamowany towar na adres: LITTLE CHUMS, ul.Geodetów 1, lokal 215 35-328 Rzeszów, a do paczki dołącz dokument zakupu i wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI
- Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Podstawy do reklamacji nie stanowi różnica w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, która wynika z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach.
- Nie odpowiadamy za niezgodność towaru z umową, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
- Nie możemy uwzględnić reklamacji jeśli wynika z:
- Naturalnego zużywania się produktu (pamiętaj o praniu ubranek zgodnie z przepisem prania dołączonym do każdego produktu)
- Mechanicznych uszkodzeń
- Jawnych wad, które są widoczne w chwili otrzymania paczki a niezgłoszone natychmiast.