Reklamacje i zwroty

Zawsze dokładamy wszelkich starań, żeby produkty z naszego sklepu spełniły Twoje oczekiwania. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czasem coś może pójść nie tak. Na tej stronie znajdziesz informację, co robić w takich sytuacjach.

Przede wszystkim – nie denerwuj się, na pewno rozwiążemy Twoją sprawę. Bardzo zależy nam na satysfakcji naszych klientów.

Odebrałem paczkę, ale widzę, że jest mocno poobijana. Co robić?

1. Nie otwieraj paczki. Zrób jej zdjęcia, tak żeby uszkodzenia były widoczne.

2. Otwórz paczkę. Jeżeli produkty w środku są uszkodzone, zrób im zdjęcia.

3.   
A) Jeżeli otrzymałeś paczę kurierem DPD skontaktuj się z kurierem, który dostarczył Ci produkt. Ma on obowiązek wrócić do Ciebie i spisać protokół szkody. Jest na to aż 7 dni od momentu dostarczenia paczki!
B) Jeżeli odbierasz paczkę w Paczkomacie, od razu zgłoś swoje uwagi przy terminalu.

4. Wypełnij “Formularz reklamacji/zwrotu“. Możesz go pobrać TUTAJ.

5. Wyślij formularz na adres shop@littlechums.pl. W tytule maila podaj numer zamówienia. Możesz wysłać skan lub zdjęcie formularza.

6. Nie zapomnij dołączyć zdjęć uszkodzonej paczki i produktów oraz skanu lub zdjęć protokołu szkody spisanego z kurierem.

7. Poczekaj na kontakt z naszej strony. Odezwiemy się w ciągu kilku dni roboczych, najpewniej następnego dnia roboczego.

Co robić, gdy produkty w paczce są uszkodzone?

1. Zrób zdjęcia uszkodzonych produktów. Możesz to zrobić telefonem.

2. Wypełnij “Formularz reklamacji/zwrotu“. Możesz go pobrać TUTAJ.

3. Wyślij formularz na adres shop@littlechums.pl. W tytule maila podaj numer zamówienia. Możesz wysłać skan lub zdjęcie formularza.

4. Nie zapomnij dołączyć zdjęć.

5. Poczekaj na kontakt z naszej strony. Odezwiemy się w ciągu kilku dni roboczych, najpewniej następnego dnia roboczego.

Co robić, gdy chcę zareklamować produkt?

1. Wypełnij “Formularz reklamacji/zwrotu“. Możesz go pobrać TUTAJ.

2. Wyślij formularz na adres shop@littlechums.pl. W tytule maila podaj numer zamówienia. Możesz wysłać skan lub zdjęcie formularza.

3. Poczekaj na kontakt z naszej strony. Odezwiemy się w ciągu kilku dni roboczych, najpewniej następnego dnia roboczego.

Nadal nie wiem co robić!

Nie ma problemu, skontaktuj się z nami na adres shop@littlechu.pl.! W tytule maila podaj numer zamówienia. Odezwiemy się w ciągu kilku dni roboczych, najpewniej następnego dnia roboczego.


ZWROT TOWARU

PRODUKTY PERSONALIZOWANE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ANI REKLAMACJI

Masz prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo to nie dotyczy osób, które nabyły towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji drogą mailową: shop@littlechums.pl

Uproszczony zwrot towaru: 

  • Odeślij towar w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, do paczki dołącz dokument zakupu.
  • Zwracany towar nie może mieć oderwanych metek oraz zabezpieczeń (zabezpieczenia przy odzieży w żadnym wypadku nie przeszkadzają w zapoznaniu się z towarem w ramach zwykłego korzystania)
  • Zwracany towar nie może nosić śladów używania ubrudzeń lub uszkodzeń
  • Zwracany towar należy zapakować i zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu w opakowanie odpowiadające jego gabarytom

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.


Adres do zwrotu:

Pszelka Studio Paulina Szela
ul.Geodetów 1, lokal 215
35-328 Rzeszów
tel. +48 605 866 145

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Zwrot należności realizowany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY


WYMIANA TOWARU

Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru z jednego prostego powodu – nie możemy zagwarantować dostępności danego ubranka gdy zechcesz je wymienić. Zamiast wymienić po prostu odeślij nam zakupiony produkt – zwrócimy Ci za niego pieniądze – oraz oddzielnie zamów nowe ubranie w sklepie.

Jeżeli zakupiłeś zestaw ubranek i chcesz zwrócić tylko jedną część z niego – musisz zwrócić całość. Zestaw jest zestawem!


REKLAMACJE

Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru. 

Jak tego dokonać? 

  • Odeślij reklamowany towar na adres: LITTLE CHUMS, ul.Geodetów 1, lokal 215 35-328 Rzeszów, a do paczki dołącz dokument zakupu i wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI
  • Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Podstawy do reklamacji nie stanowi różnica w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, która wynika z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach.
  • Nie odpowiadamy za niezgodność towaru z umową, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  • Nie możemy uwzględnić reklamacji jeśli wynika z:
    • Naturalnego zużywania się produktu (pamiętaj o praniu ubranek zgodnie z przepisem prania dołączonym do każdego produktu)
    • Mechanicznych uszkodzeń
    • Jawnych wad, które są widoczne w chwili otrzymania paczki a niezgłoszone natychmiast.